• EN
جمعه, 23 آذر 1397
عنوان : تلفن 33300220 محل دریافت شكایت مردمی از تاسیسات گردشگری استان سمنان
کد خبر : ۲۵۶۷
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ 
ساعت : ۲۳:۳۱:۵۳

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  استان سمنان گفت: هم استانی‌ها و مسافران می‌توانند در صورت شکایت از تاسیسات گردشگری استان، با شماره تلفن 33300220 تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، «رحمان فرمانی» امروز در گفت و گویی افزود: این شماره مستقیم برای دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی از تاسیسات گردشگری استان سمنان فعال است.

وی با بیان اینکه ارائه پیشنهادات و نظرات مردمی می‌تواند نقش موثری در افزایش ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داشته باشد، گفت: بر اساس شکایات مردمی وارد شده، در جلسه کمیته فنی گردشگری استان به شکایت های وارده از دفاتر خدماتی، هتل ها و سایر تاسیسات گردشگری رسیدگی شد.

فرمانی افزود: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته فنی برگزار شد، دو پرونده شکایت بررسی شد که از این تعداد به یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل انجام ندادن تعهدات، تذکر داده شد و در پرونده دیگر شکایت متقاضی را بر اساس اسناد و مدارک، وارد ندانستند.

 وی گفت: در این کمیته با ایجاد یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز موافقت شد.

وی افزود: هموطنان برای دریافت خدمات می توانند به این دفاتر خدمات مسافرتی و تاسیسات مجاز و دارای پروانه بهره برداری از این اداره کل مراجعه کنند .

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان سمنان گفت: هموطنان برای استفاده از خدمات مرتبط با گردشگری می‌توانند با مراجعه به سایت ادره کل به آدرس www.mirassemnan.ir و دریافت لیست دفاتر مجاز و معتبر نسبت به خرید خدمات اقدام کنند.

وی افزود: سامانه پیامکی اداره کل به شماره 30006418 نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان است.

استان سمنان دارای30 دفتر خدمات مسافرتی فعال در حوزه بند ب گردشگری است.

   



بازگشت           چاپ چاپ         
5.1.0.0
V5.1.0.0